Zondag 19 januari Forrest naar Apollo Bay.

19 januari 2020 - Cape Otway, Australië

Na een koele nacht waren we vroeg uit de veren. Zijn nu duidelijk gewend aan het tijdsverschil.😊

Onze volgende stop wordt Apollo Bay voor koffie en wat boodschappen. Vandaar direct naar de camping om een plekje te reserveren. Zodat we daar geen zorgen meer over hadden. Bimbipark under the koalas was onze keuze en we hebben ook direct onze eerste koala gezien. Nou ja eerste, we zagen er onderweg ook al een op de weg liggen. Aangereden en bewegingsloos dus die tellen we liever niet mee🤔

Na de incheck, met personeel dit keer, dat nota bene 6 weken in Nederland was geweest, in ....Sassenheim (off all places), zijn we naar cape Otway gereden om de toerist uit te hangen. Het weer was zwaar bewolkt en rond 19° maar droog, dat dan weer wel.

Nu dus op de koala camping terug en het regent dus we houden het voor gezien vandaag.

Opvallend 1: destijds met Ferry en Sylvie was de eerste kangoeroe ook een dooie. Maar die lag al een tijdje en stonk een uur in de wind😉