Woensdag 22 januari. Wandelen in the Grampians.

22 januari 2020 - Grampians National Park, Australië

Vandaag zijn we het National  park gaan verkennen. Besloten om de verschillende hoogtepunten te doen waarbij we steeds met de campervan naar het startpunt zijn gereden. Het Grampians National Park is zeker de moeite waard. Met veel prachtige vergezichten en de foto's zeggen vast genoeg.

We begonnen met de hike " Sundial Carpark to the Pinnacle". Een wandeling van 4.2km met wat hoogte verschil. Daar deden we inclusief de fotostops ongeveer 2 uur over.

20200122_105701

Vervolgens reden we naar Reed Lookout voor de Balconies Lookout walk. Een eenvoudige wandeling van 2km. Mooi uitzicht wederom.

20200122_122742

Vandaar reden we naar Mackenzie Falls voor onze picknick in de regen😉. Na de mooie zonnige dag gisteren is het vandaag bewolkt en ze verwachten regen. Die was er dus. Maar dat duurde gelukkig maar even.

20200122_135825

Na de Mackenzie Falls zijn we naar de Wonderland carpark gereden voor de laatste wandeling  van vandaag: de (wie kent hem niet?) Grand Canyon Loop (maar dan anders) maar ook deze is de moeite waard. Ook al moet gezegd worden dat hij het niet haalt bij zijjn grote broer uit de USA.

20200122_153219

Al met al een wandeldag van circa 4 uren in de benen😉.  Dan kunnen we straks lekker uit eten en een biertje drinken. Het leven is goed🍾🥂.