Dinsdag 21 januari. Port Fairy naar the Grampians.

21 januari 2020 - Halls Gap, Australië

We verlaten vandaag de great ocean road en zetten koers naar Halls Gap in the Grampians.

Onderweg gestopt in Dunkeld. De laatste plaats voor wat profiant en een kopje koffie.

Het weer is geweldig. Zonnetje en 26° daar doen we het voor.  Dan heb je echt de winter verruild voor de zomer.

In Halls Gap hebben we direct een camping gezocht bij het centrum. Lekker gemakkelijk bij alle faciliteiten. We hebben een mooi plekje in de schaduw en hebben besloten om hier 3 nachten te blijven.

20200121_134156

Eenmaal gesettled zijn we gaan wandelen. Het mooie weer na dagen van regen nodigt uit en je weet niet wat morgen brengt.

De wandeling liep van onze camping naar Venus baths

20200121_144210

naar Bullace Glen en het hoogte punt Charauqua Peak

20200121_153241

terug naar de camping. Het is hier rustig en we genieten van de rust. Totale afstand liep toch nog op in de warmte.

Morgen doen we een lange hike maar nu aan een biertje bij de paper scissors ROCK brew co. Welverdiend😉

Opvallend: je ziet hier geen grasmaaiers. Nadat de avond was gevallen kwamen we er achter dat ze die niet nodig hebben. Meer dan honderd kangaroos namen bezit van alle grasveldjes om ze vervolgens netjes te millimeteren. Net een golfgreen😉

1. Ferry:
    21 januari 2020