Donderdag 23 januari. Halls Gab naar Mt Gambier.

23 januari 2020 - Mount Gambier, Australië

We zijn vannacht bijna weggespoeld (beetje overdreven maar het heeft wel veel geregend) en de verwachtingen voor vandaag zijn niet al te best. Aangezien we flexibel zijn hebben we besloten om de modderpoel op onze camping te verlaten en koers te zetten naar Mount Gambier. Daarmee verruilen we Victoria voor South Australia. Onderweg doen we een nieuw record aan: 10,5° en de regen kon blijkbaar nog een standje hoger 😉. Maar na regen komt ... en vandaag was dat ook zo. Tijdens de koffie in Dunkeld schijnt de zon.

Onderweg naar Mt Gambier

Onderweg gestopt bij Coleraine voor een zelfgemaakte lunch.

Bij binnenrijden van Mt Gambier kregen we links van de weg een bordje SINKHOLE. Daar maar even gestopt

The sinkhole at Mt Gambier.

We hadden vooraf al een camping gevonden. Lekker klein en zeer schoon volgens de recessies. Dat bleek allemaal te kloppen😉. Tja dan valt het leven weer mee.

Pine Country caravan park: mooie ruime plek.