Ready for departure

12 januari 2020 - Amsterdam, Nederland

Over 3 uur komt de taxi electrique om ons naar Schiphol te brengen. Gelukkig geen negatief reisadvies voor onze bestemming Melbourne waar we dinsdag de 14e vroeg zullen aankomen.

Gisteren hadden we de buurt borrel in de Porterhouse en laat ik nou ook nog jarig zijn geweest die dag😉. Dus zelden zoveel felicitaties in ontvangst mogen nemen.

Ook was iedereen erg benieuwd naar de situatie in Australië en gaven goedbedoeld adviezen over wel of niet afreizen. We hebben goed contact met onze reisorganisatie en er is een algemene oproep gedaan om vooral de reisplannen flexibel aan te passen en toch vooral niet te annuleren. Ze hebben het al moeilijk genoeg met de branden en als nu ook nog alle toeristen wegblijven is dat een dubbele strop voor het land en de bewoners.

Dus ja we reizen straks dus naar Australië en gaan onze financiële bijdrage leveren aan het land en zijn bewoners.

Overigens zijn de branden vaak ver weg. Denk daarbij aan de afstand Amsterdam-Parijs. Maar soms iets dichterbij als Brussel.

Wordt vervolgd...

1. Annemieke:
    12 januari 2020
    Heel veel plezier gewenst.. goede reis
  2. Johan en Rita:
    12 januari 2020
    Veel plezier en heerlijk de warmte in. Wij nog anderhalve week wachten. 😘😘
  3. Femia:
    12 januari 2020
    Heel veel plezier voor jullie beiden!!
    Femia
  4. Barend:
    Geniet er samen van! 🥂
  5. Mieke De Jager:
    12 januari 2020
    Ik wens jullie heel veel plezier en hopelijk hebben jullie geen last van de branden. 😘
  6. Monique Altelaar:
    12 januari 2020
    Een goede vlucht! Veel plezier!
  7. Sylvie:
    14 januari 2020