Maandag 27 januari. Tanunda naar Adelaide.

27 januari 2020 - Adelaide, Australië

Vandaag is de laatste dag van de grote vakantie in Australië. Op de camping was het gisteren nog tot laat druk met kindergeluiden. We lagen vroeg in ons reeds opgemaakte bed. Wel zo fijn als je niet steeds de boel hoeft om te bouwen om te kunnen zitten😉 Het was een warme nacht en we hadden de achterdeuren open staan voor de nodige frisse  lucht. Pas tegen de ochtend was het goed afgekoeld. De verwachtingen voor vandaag: opnieuw een warme dag met veel zon.

Onze eerste bestemming vandaag is Maggie Beer, jurylid van Australian bakeoff. Zij heeft een oase gecreëerd rond haar eigen farm shop en restaurant.

Maggie Beer's place

Maggie Beer kitchen

Na een ontspannen momentje met goede koffie zetten we koers naar onze gereserveerde plek op de Big4 camping in Adelaide. Vanaf onze campsite willen we de stad in. Dit is onze laatste (voorlopig).

Big 4 campsite in Adelaide.

Adelaide

Het einde van onze vakantie in South Australia is aanstaande maar.... we hebben nog 2 hele weken voor de boeg in Tasmanië 😉. Het leven is goed.

Maar nu eerst nog even iets eten in de stad