Maandag 10 februari. Hobart 🛫🛬 Sydney.

10 februari 2020 - Sydney, Australië

Vandaag is onze laatste dag op Tasmanië.

20200210_103239

We zijn de ochtend druk bezig geweest met de reistassen. Hoe is het toch mogelijk dat na 12 dagen ineens de bagage niet meer in de tassen past. En nee we hebben hier geen aankopen gedaan, met uitzondering van 2 T-shirts dan, maar dat mag geen probleem opleveren. Het zal hem zitten in de zakken met wasgoed. Netjes verdeeld over de 2 tassen. Na wat proppen kregen we ze toch dicht. Opgelucht tot er nog een laatje werd geopend...🤔.

We hebben toestemming voor een late check out en dus zitten we nu om 10 over 10 enigzins ontspannen aan een kopje koffie in de camper. Het bed is afgehaald en de vuilwatertank en het toilet geleegd. Nu nog wat free WiFi gebruik voor het uploaden van een filmpje van de Tasmanian Devil. Zie bij de video's 😉. Straks op weg van onze laatste campsite naar Hobart international via Apollo camperverhuur om onze hut / very tine house netjes in te leveren. Dan een taxi naar het vliegveld (5 min) en ready for take off. Hier geen problemen met harde wind zoals op Amsterdam.

Georgestreet 55 in Sydney is waar we de komende 4 nachten zullen verblijven om gepast af te sluiten met een city (Sydney) trip. Er wordt veel regen verwacht en blijkbaar is dat de nieuwste zorg voor de Aussies. Na bushfires, spiders nu dus de regen. Maar goed dat we straks in een stad zitten met genoeg indoor vertier.

De temperatuur ligt naar verwachting rond 25° dus daar ligt het niet aan😉.

Inmiddels zijn we ingecheckt en hebben een kamer met harbourview. Het is hier aangenaam en droog dus zijn we nog even iets gaan eten op een terras en een stukje gelopen. Geef jullie graag een eerste indruk van deze mooie stad, allemaal te zien vanuit onze kamer😉

20200210_20035720200210_205457

20200210_205401

Het hotel ligt echt super. 5 min lopen van het treinstation en de trein bracht ons hier in 15min naar toe rechtstreeks vanaf het vliegveld.

We blijven genieten!

1. Femia:
    10 februari 2020
    Jee, ziet er goed uit allemaal. Wat een fantastische reis!
    Nog veel plezier met de laatste dagen in Sydney!!!
  2. André:
    13 februari 2020
    Hi Femia, plezier gebben we zeker maar eerlijk gezegd ook wel weer zin in ons ruime appartement in Amsterdam. Het is mooi geweest 🙂
  3. Sylvie:
    10 februari 2020
    Dat was een mooi avontuur. Geniet van de afsluiter tijdens jullie Sydneytrip!